Leadership
Una dintre premisele de bază în compania noastră este că managementul și leadershipul sunt două lucruri diferite. Management înseamnă: compania funcționează așa cum trebuie. Sunt întrunite așteptările privind bugetul, termenele limită, calitatea etc. Aceasta se realizează prin procese bine cunoscute de bugetare, planificare, organizare și control. Managementul este important, mai ales în organizațiile mari. Însă nu este leadership. Leadershipul are de-a face cu schimbarea. Un lider bun are o viziune clară, stabilește direcția și strategia. Îndrumă oamenii în direcția cea bună prin comunicare clară și inspiră și motivează oamenii să se mobilizeze. Într-un mediu stabil și perfect controlabil, leadershipul nu este atât de important. Managementul contează. Însă problema este că schimbările survin foarte rapid în ziua de azi, astfel încât nevoia de leadership este mai mare. Adesea vedem companiile încercând să îmbunătățească și să intensifice procesele de management. Nu este suficient. Aici intervine diferența esențială. Cele mai multe companii sunt bune la management, puține la leadership.
Ajutăm companiile și alte instituții care furnizează cursuri de formare să instituie programe (intensive) de leadership la diferite niveluri. De asemenea, cooperăm îndeaproape cu alte organizații, pentru a concepe un program adaptat în funcție de ce este mai profitabil pentru client.