Implementarea strategiei
Adesea, strategia este văzută ca un fel de indicații pe care le folosește conducerea. Iar conducerea alocă sarcini echipei (echipelor), astfel încât compania să obțină rezultatele descrise în strategie. Însă modul acesta de a gândi nu mai este suficient de bun. Prin urmare, clienții și utilizatorii finali vor tot mai multe companii. Nu doar produse, ci și servicii, o atitudine adecvată și reacție rapidă. Toate aceste lucruri intangibile nu pot fi transpuse în proceduri și norme. Tot ce trebuie să știe oamenii dintr-o companie este ce anume se așteaptă de la ei, în termeni de comportament, atitudine și acțiuni. Asta mai înseamnă că au o responsabilitate, în fața clienților și a companiei. Prin urmare, trebuie să cunoască strategia companiei, nu sub forma unui raport stufos redactat în limbaj corporatist, ci exprimată în propoziții clare, ușor de înțeles. Unul dintre colegii noștri a fost în Statele Unite timp de jumătate de an, pentru o cercetare privind strategia, și a constatat că firmele care aveau o strategie clară, comunicată tuturor angajaților, aveau o rată de succes semnificativ mai mare. Împreună cu el am conceput un workshop pe care l-am aplicat de peste 50 de ori în diferite companii. De fiecare dată cu succes. La început prezentăm un film, ca introducere. Puteți urmări o parte a acestui film aici. Dacă doriți să aflați mai multe informații despre abordarea noastră, vă rugăm să ne contactați. Va fi o plăcere să vă explicăm mai multe.