Astăzi și mâine sunt în Varșovia, Polonia, pentru niște sesiuni de coaching. Prima întâlnire a dimineții este cu directorul general. Amândoi abia ne-am întors din concediu, așa că discuția începe despre asta, la o cafea. Nu știu cum s-a întâmplat, dar amândoi ne concentrăm comentariile asupra turiștilor, nu asupra angajaților hotelului. Și constatăm că amândoi am observat același lucru. Comportamentul turiștilor față de angajații hotelului. În general, și știu că este periculos să generalizezi, dar chiar și așa, am văzut că aceștia nu prea țineau să interacționeze cu angajații. Atitudine reciprocă. Vedeam că angajații își fac treaba, însă fără un zâmbet în plus, fără să le acorde atenție mai mult decât era strict necesar. De asemenea, foarte puțină interacțiune între turiști. Amândoi am spus că, atunci când intram în lift, salutam, iar când ieșeam le uram o zi bună. Și uneori se uitau la noi de parcă eram de pe altă planetă. Însă, alteori, ne răspundeau la salut. Atunci când chelnerul debarasa masa, amândoi spuneam 'Mulțumesc' și am constatat, eu în Bulgaria și el în Polonia, că imediat ni se răspundea cu un zâmbet, iar după aceea se purtau mai atent cu noi. Serviciile, pentru noi, cel puțin, se îmbunătățeau. Doar cu câteva cuvinte simple și un pic de atenție față de altă ființă umană.
Search The Website
Blog Archive
- December 2017 (1)
- September 2017 (4)
- August 2017 (2)
- July 2017 (4)
- June 2017 (2)
- May 2017 (4)
- April 2017 (4)
- March 2017 (2)
- February 2017 (4)
- January 2017 (2)
- December 2016 (6)
- November 2016 (2)
- September 2016 (2)
- July 2016 (4)
- June 2016 (2)
- May 2016 (4)
- April 2016 (4)
- March 2016 (2)
- January 2016 (2)
- November 2015 (2)
- September 2015 (2)
There are no comments